یکی از اهالی کرمند شتربان حضرت امام رضا (ع) بوده است در وقتی که آن حضرت عازم به سوی خراسان بوده اند و این مرد ساربان که از عامه و اهل سنت بوده است چون می خواسته است از خراسان برگردد به حضرت عرض می کند: ای پسر رسول خدا! مرا به مقداری مختصر از خط مبارکت مشرف گردان تا با آن تبرک جویم و حضرت، این عبارت را برای او مرقوم فرمودند:"کُن مُحباً لآِل مُحمد علیهم السلام و إن کُنتَ فاسقا، و مُحباً لمُحبیهم و إن کانوا فاسقین؛"باش دوستدار آل محمد (ع) و اگر چه تو فاسق باشی! و باش دوستدار دوستدار ایشان و اگر چه آنها فاسق باشند
بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج 66، ص: 253

ما را در سایت السلام علیک یا صاحب الزمان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 304